pondělí 5. srpna 2013

Monster High - Scaris - Jinafire Long (2013)

Dvanáctou příšerkou ve sbírce se stává dlouho vytoužená dcera čínského draka Jinafire Long. Vůbec jsem už nepočítala, že se ke mně dostane Jinafire ze série Scaris, nikde ji totiž neměli a z internetu se mi panenky nechce kupovat, můj zájem se proto pomalu přesouval na novou ze série New Scaramester, která byla představena v půlce října na newyorském Comic Conu. Když tu najednou při jedné neplánované návštěvě Tesca se tam na mě smál jediný exemplář Jinafire. Jenže jsem s sebou neměla potřebnou sumu peněz, proto jsem ji schovala dozadu za hromadu krabic s Draculaurou a kavárnou a běžela pro peníze. Na další den jsem nákup odkládat nechtěla, co kdyby ji někdo mezitím objevil a koupil.
Jinafire je nádherná, má zlatavou pokožku i když na fotkách to není asi vidět, od prvního okamžiku společně např. s Abbey patří k mým nejmilejším monsterkám.






 Text na zadní straně krabice: "Výbušná povaha Jinafire Long je maskována rouškou jejího klidného chován."

Jinafire u sebe nemá mazlíčka, jen kufr. Je totiž ze série pěti panenek s kufrem. I když, třeba se ráda mazlí s kufrem



Deník je opět v pěti obvyklých jazycích, v maďarštině, češtině, slovenštině, ruštině a ukrajinštině. Text z něho v češtině:
7. měsíc, 2. den
Dnes jsem ukázala svou novou kolekci Mistru Wukongovi: Strukturované šaty jsou inspirované tvary zahradních pagod, šaty kontrastních barev a textur inspirované chaotickým a přece harmonickýcm trhem s látkami a světlé a jemné šaty inspirované ulicí s rychlým občerstvením. Dílem, na které jsem nejvíc pyšná, jsou šaty inspirované mými dřívějšími "selháními". Teď se na ně můžu dívat z nového úhlu pohledu a i když byly roztaveny, stejně byly barevné a zajímavé. Moje šaty odrážejí jedinečné linie v řezu tkaniny. Když je uviděl Mistr Wukong, rozšířily se mu oči, položil mi ruku na rameno a zářivě se usmál. "Všechno má svou krásu, malý draku," řekl mi. " Ale ne každý ji může vidět. Myslím, že ty to už umíš." Pro jednou myslím, že chápu, co to znamená.
Text se mi zdá poněkud těžkopádný, myslím, že slovenská verze je lepší.

Kufr má funkční kolečka a lze otvírat.












Opasek se "zástěrkou" jsou přišity k sobě a jdou sundat zvlášť.

Líbí se mi vzor na Jinafiřině zlatavém těle, je jak opravdový drak . Je to také první moje monsterka, která nemá vylisované kalhotky. Také má o dost větší prsa než většina monsterek střední velikosti.

Jinafiřin ocas nedrží tak pěkně jako Catty, po šťouchnutí do něj lehce vypadává.

Žádné komentáře:

Okomentovat