pondělí 5. srpna 2013

Monster High - September Friday 13th - Catty Noir (2013)

Představuji vám novou panenku do sbírky panenek Monster High, dceru kočkodlaka, Catty Noir.Tato panenka mi byla vyloženě souzená, ač jsem o tom neměla potuchy, jednoduše ke mně chtěla a dělala pro to vše možné, aby se tak stalo.
S Catty Noir jsem do sbírky vůbec nepočítala, i když se mi moc líbila. Její ceny se mi zdály dost vysoké a také se dlouho objevovala jen v zahraničí, takže jsem s ní už ani nepočítala a její případné místo ve sbírce nahradila jinou dlouhovlasou růžovovláskou - Gigi Grant. Jenže jsem po určitou dobu narazila jen na její jediné vydání s okem nakřivo, což se mi nelíbilo, proto nákup Gigi neproběhl. V tom měla určitě prsty Catty, aby se ke mně dostala ona a ne nějaká Gigi.
Dále má Catty jistě prsty v nečekaně nízké ceně. Je to exkluzivita pro obchodní řetězec Tesco vydaná na počest pátku 13. září 2013, takže se nakonec objevila jako volně dostupné zboží i u nás a hlavně po celý říjen za poloviční cenu, což jí nakonec zajistilo ubytování v mé sbírce. To by byla pohádka o kočičce, kterak k Hanneton chtěla, ďáblovi se proto upsala. Jak jinak si to vysvětlit, že?






"MINDEN RAJONGÓMNAK! Úgy döntöttem, hogy búcsút intek a zeneiparnak. Nem tzrnézom többé, és nem készítek újabb lemezeket, mert ősszel beiratkozom a Monster High-ba. Hamarosan tehát én is rendes diáklány leszek. Előtte azonban még adok egy búcsúkoncertet, amelyre mindenkit szeretettel várok!" stojí na zadní straně krabice.
Dobře, to byl text pro maďarské návštěvníky blogu, dodávám ho tedy i pro české: "MOJI DRAZÍ FANOUŠCI, rozhodla jsem se, že pověsím muzikantské řemeslo na hřebík a už nebudu ani jezdit na turné, ani nahrávat. Místo toho se letos na podzim zapíšu ke studiu na Monster High. Už se nemůžu dočkat, až budu úplně normální duch, co chodí do školy, ale ještě předtím uspořádám poslední koncert a hrozně ráda vás tam všechny uvidím."

Catty má u sebe kvůli vlečce jiný typ stojanu než většina ostatní MH. Nestojí v něm moc dobře, protože z něj kvůli těžkým vlasům vypadává. Zkusila jsem ji dát i do klasického, upevněného kolem těla a je to snad ještě hroší, překlápí se po velmi jemném šťouchnutí i se stojanem nazad. Její hustý a dlouhý culík je opravdu velkou zátěží.



Na Catty mě překvapilo ohromné množství vlasů, byť nevalné kvality. Má jich nejvíc ze všech mých dosavadních panenek.

Její deník a text z něj: "Ne, nekončím kariéru kvůli nepovedeným koncertům. Ty nechávám plavat, neměla jsem prostě štěstí, a aspoň můžu hledat způsoby, jak svůj výkon vylepšit. Není to ani těmi skvělými koncerty, protože díky nim mám chuť se o svoje štěstí podělit se všemi ostatními příšerkami. Jsou to právě ty koncerty, na kterých se vůbec nic pozoruhoného nestane. To znamená, že místo, ozvučení, světla, kostýmy a obecentvo jsou prostě v pořádku. Jsou prostě normální. Už jsem zažila spoustu "normálních" večerů a už je zřejmě načase, abych udělala krok jiným směrem. Možná už je načase, abych zjistila, jak vypadá obyčejný den mimo záře reflektorů. Možná, že ten čas právě nastal." Maďarským návštěvníkům blogu se omlouvám, že tu není i text jejich jazykové verze deníku, pokud by však na tom trvali, mohu dodat dodatečně.

Se svojí podobiznou v letáku Tesca:

Cattyiny kozačky se sundávají rozloupnutím.






Její sukně i vlečka (je to střižené vcelku) jsou tvořeny třemi vrstvami látky, z nichž dvě tvoří tyl. Každý tyl má na sobě jinou barvu třpytivých ozdob, vrchní je má stříbrné, spodní růžové.







V rouše Evině, jak ji Mattel stvořil. Ocas je vyndávací a má, dá-li se říci, dvě polohy zasunutí. V první se ocáskem se ocáskem otáčí volně, ale sám o sobě visí dolů, neboť na něj působí zemská gravitace. Když chci, aby držel např. nahoře, tlakem se zasune nepatrně hlouběji.

Na závěr video, kterak Catty z krabice lezla.



Žádné komentáře:

Okomentovat