pondělí 5. srpna 2013

Monster High 13 Wishes - Gigi Grant (2013)

V pořadí třináctou příšerkou v mé sbírce se stává džin Gigi Grant z kolekce a filmu 13 přání. S její cestou ke mně to bylo trochu divočejší. Zalíbila se mi už na Toy Fairu 2013, takže jsem ji měla v plánu pořídit. Mezitím jsem ji ale několikrát vyřadila, protože se mi zdálo, že už i tak mám panenek Monster High nějak moc. V září 2013, kdy jsem pro ni byla 100% rozhodnutá, měli u nás jedinou jen v jediném obchodě, ale měla natištěné jedno oko nakřivo, takže u mě neskončila. Po čase jsem pořídila Catty Noir a s tím, že jedna růžovovlasá monsterka mi stačí, Gigi ze seznamu přání opět vyřadila. V prosinci 2013 se objevily promo fotky nových MH New Scaramester, kde byla nová varianta Gigi a zařadila na seznam tu. Jenže po Vánocích jsem dostala chuť zase na Gigi 13 přání, protože má přece jen delší vlasy než New Scaramester, ale nikde nebyla už ani jedna. Nakonec koncem ledna se objevil ještě jeden exemplář Gigi a ten už skončil u mě.





Text v deníku a na zadní straně krabice je stejný:

"Život džina je plný báječných věcí: máte ohromnou mo a můžete se podívat na senzační místa. A tak proměňujete přání ve skutečnost! Je snad na světě něco lepšího? Ale jako vždy je tu i jedna nepříjemná stránka: když své úkoly splníte, musíte se vrátit zpět do lampy. Přestože umím každému, kdo mě najde, darovat 13 přání ( a to je ví, než umí mnozí ostatní džinové!), vždycky to strašně uteče. Před chvilkou jsem se pávě vrátila od mého posledního nálezce, milé éterické dívky, která si nepřála nic víc, než místo žalostného kvílení umět krásně zpívat. Když poprvé uslyšela svůj nový hlas, objevil se jí na tváří tak překvapený a radostný výraz, že jsme se obě začaly nahlas smát! Protože to bylo to jediné, po čem opravdu toužila, dlouho si lámala hlavu, jak využít svá ostatní přání, ale společně jsme přišly na to, jak obšťastnít i její kamarády a rodinu. Dokonce odložila své poslední přání na později, abych mohla strávit víc času společně s ní ve vnějším světě. Jenže jako vždycky, musely jsme se nakonec rozloučit... Ale i tak je to parádní, když najdete takového nálezce, který to myslí opravdu dobře. Můj táta mě jednou varoval, že mí nálezci nemusí mít vždycky tak čisté úmysly a že můžu mít problém jejich přání splnit. Ale taky mi říkal, že džinové tu nejsou od toho, aby soudili přání toho, kdo je najde. Vždycky to záleží jen a jen na nálezci. Dosud jsme měla vždycky štěstí, že přání mých nálezců byla vesměs vždy prospěšná (nebo přinejmenším neškodná), ale děsím se dne, kdy vyslechnu nějaké zlomyslné přání."



Profil Gigi v deníku:
O MNĚ
Jméno: Gigi Grant
Věk: Táta tvrdí, že je mi 15, ale ztratil můj rodný list někde mezi dobou Daria Velkého a Julia Caesara, takže si tím vlastně nejsem tak jistá.
Rodičovské monstrum: Džin
Zabijácký styl: Přírodní vlákna, zejména hedvábí, a to v pestrých barvách. Taky ujíždím na blůzkách za krk, kalhotách se širokýma nohavicemi a bačkorách. Zkrátka mi jde hlavně o pohodlí. Ale dá rozum, že nejsem totální povaleč, protože nikdy nevím, kdy budu muset vylézt ven z lampy a setkat se svým novým pánem.
Bizarní nedostatek: Ani není tak těžké uhádnout, že trpím klaustrofobií. Zkuste zůstat po tisíciletí zavření v lampě, a pak si povíme!
Zvířátko: Škorpion, kterému říkám Sultan Sting. nenechte se ale zmást jeho jménem: ve skutečnosti je docela nenáročný.
Nejoblíbenější činnost: Jóga. Přání, která musím občas darovat, mě staví do zvláštních pozic. A toto mi pomáhá zůstst pružná.
Nesnáším: Příšerky, které leští moji lampu, aniž by předtím zaklepaly. Jo a taky to, jak si přejou přání navíc.
Oblíbený předmět: Astronomie. Zbožňuji vesmír. Je prostě tak otevřený a nenajdete v něm jediný špunt.
Neoblíbený předmět: Autoškola. Ani mi tak nevadí ta hodina jako taková, jako to miniautíčko, které musím řídit.
Oblíbená barva: Červená.
Oblíbené jídlo: Tajný recept mýho táty: humus a čerstvě upečený pita chléb. Dokonce ani za všechna ta léta mi nepřestal chutnat!
Nejlepší přátelé: Kéž bych měla aspoň jednoho.

Tělo Gigi má na sobě vylisované ornamenty připomínající článkování škorpiona. Škorpiona má namalovaného i v dekoltu.

Vysoký účes měl v sobě skryté spojené kuličky.

Lampa se skládá ze tří částí













Žádné komentáře:

Okomentovat