pondělí 5. srpna 2013

Monster High: Coffin Bean - Toralei Stripe (2014)

Další kočkou do party příšerek je kočkodlačka Toralei Stripe. Je to moje už třetí kočka a tvář má shodnou s mojí první číčou, s Catty Noir. Toralei se mi barevně líbila už od začátku, jen jsem čekala, až bude nějaká s delšími vlasy. V současné době se v obchodech prodávají tři Torelai, "živá", superhrdinka a tato kavárnová. Rozhodovala jsem se mezi dlouhovláskami, tedy superhrdinkou a kavárnovou. Zvítězila, jak vidíte, kavárnová. Má jemnější malbu a její rošťácký sestřih jí sedne jak ulitý a navíc nemá namalované rukavice.







Na zadní straně krabice stojí nápis: "Skvělé místo pro strašení s nejlepšími monstřími kámoškami." A velice vtipné mi přijde, že v češtině to je dcera vlkodlačice, aspoň že slovensky to je správně dcera mačkodlaka.


















Žádné komentáře:

Okomentovat