pondělí 5. srpna 2013

Monster High: New Scaramester - Catrine DeMew (2014)

Zatímco živou kočku nemám ani jednu, těm plastovým se u mě nějak daří a množí se. Po panence Monster High Catty Noir přichází další kočkodlačka, tentokrát bílá Catrine DeMew. Moc se mi na ní líbí trojkombinace barev bílá-fialové-růžová, čímž si mě získala, a proto u mě zakotvila. Tvář jako Catty stejnou nemá, sdílí ji však s kočičími dvojčaty Purrsephonou a Meowlody.







Text na zadní straně krabice je stejný jako v deníku (viz níže), jen obsahuje první tři dny.



Text v deníku (uznávám, ta čeština je velice krkolomná):

Pondělí prvníhoUmělecká schůzka: chrličí kamarád Rochelle Goyle mě poprosil, abych ho nakreslila a ten obrázek předala Rochelle. Interesantní.
Úterý druhéhoKoupit dárečky pro rodinku Rochelle: myslím, že jim dovezu místní sýr ze Scaris a tajemné lanýže.
Středa třetíhoBalení: to bude obrovsky náročné, protože čím víc oblečení si vezmu, tím víc výtvarných potřeb tu budu muset nechat.
Čtvrtek čtvrtéhoPoslat informace o mém letu Clawdeen: ještě nikdy předtím jsem tak dlouho neletěla. Doufám, že mi dovolí, abych si postavila stojan a malovala ostatní cestující.
Pátek pátéhoNapsat Rochelle Goyle: vím, že všichni chrliči mají rádi mít všechny plány černé na bílém.
Sobota šestéhoOběd v restauraci Cafe: přátelé a kamarádi se sejdou, aby mi popřáli hodně štěstí a šťastnou cestu.
Neděle sedméhoNoční ejfelovka: před odjezdem ji chci ještě jednou vidět. Je v noci nádherná.

Text navazuje na film Scaris: City of Frights, kde se Rochelle ve městě Scaris setkala se svým přítelem chrličem, kterého má Catrine právě portrétovat . Catrine ve filmu hrála jen křoví v davu. Mattel se zřejmě rozhodl tuto postavu dále využívat, a proto nyní Catrine odlétá z evropského města hrůzy Scaris studovat na Monster High.













Žádné komentáře:

Okomentovat