čtvrtek 29. srpna 2013

Šavrdníček a čumkarty

Lagoona vám představuje překvapení, které si pro mě přichystala Šárka. Je to jehelníček v podobě domku. Podobný se mi u ní na blogu moc líbil a vůbec mě nenapadlo, že mi ho také vyrobí. Je nádherný, Šárka si s ním musela dát hodně práce, různé vyšívání a našívání korálků. Moc Ti, milá Šárko, děkuji, je to krásné a příjemně nečekané překvapení.
Vysvět.: šavrdníček = Šavrda + jehelníček



Protože je tento blog hlavně panenkovský, zhostily se předvádění dalšího dárku opět panenky, tentokrát Barbie. Když už jsem u toho chlubení se dárky, nesmím zapomenout ani na pohlednice od Ľuba, které mi poslal už vloni na podzim, ale vzhledem k mé závratné rychlosti a aktivitě, jsou tu teprve nyní. (Ano, říkají mi Blesku.) Krajní pohledy koupil, když navštívil Paříž a prostřední je z jeho životního teritoria. Také mu za ně ještě jednou velmi děkuji a opatruji je jako oko v hlavě.

Žádné komentáře:

Okomentovat