pondělí 5. srpna 2013

Sisters Camp Out! - Stacie (2011)

Jedním ze dvou prvních přírůstků do sbírky v roce 2014 se stala jedna z mladších sester Barbie Stacie. Tvář i tělo má datovanou 2010 a pro mě je to nejhezčí typ Stacie v její historii, tělo má reálnější, dá se říci dětské vydání dospělého těla Belly buton. Nohy a ruce roztáhne, má skryté klouby v kolenou a její výška činí plus, mínus autobus 23 cm.
Úvaha o nákupu Staciie začala celkem nedávno. Chtěla jsem nějakou malou panenku na cesty, která zase není tak titěrná jako Shelly, ale zase ne moc velká jako Barbie či Skipper.
Původně jsem měla v plánu koupi jinou Stacii, konkrétně jednu v samostatném balení a v ruce drží ohromné lízátko. Mají ji v Pompu a když jsem se šla dívat, zda ji už nezlevnili, oko mi padlo na tuto se stanem, která byla o 100 Kč levnější a navíc je pihatá.

***















Žádné komentáře:

Okomentovat