neděle 28. srpna 2016

Šaty Fashionistas Clutch, Wave 2, Raquelle

Kdysi, přesněji v roce 2012, jsem si chtěla pořídit do sbírky Fashionistu Raquelle z vlny, kde oblečení mělo nějakou chlupatou část. Jenže jsem na ni nenarazila a nakonec koupila Raquelle se psem. O několik let později se mi podařilo koupit Raquelle Style, která je barvami líčení obličeje Fashionistě Clutch Raquelle podobná, takže jsem po té původní už netoužila, avšak její šaty by se mi ke Style ještě hodily. Jednou Nikky rozprodávala nějaké oblečení od Barbií a mezi nimi i ony šaty s kožešinou, ale než jsem se dostala na internet, byly zamluvené. Tehdy jsem se jen tak mimochodem zmínila, že by se mi tyto líbily. ale že jdu, jak vidno, pozdě. Nikky mi však nabídla, že je má ještě jednou a že mi je daruje, až v nich něco nafotí. Je mi už hloupé, kolik toho pro mě Nikky dělá, kdežto já pro ni téměř nic, tak jsem to odmítala, že by jí šaty chyběly. Jenže to by nebyla drahokam Nikky, aby mi je přesto nedala a v zásilce s dvouhlavou Monster High přišly i tyto šaty. Velmi si tohoto daru vážím a děkuji nejen za něj.
Modelkou se tedy stala Style Raquelle, která je nejpodobnější originální výplni šatů.





Žádné komentáře:

Okomentovat