neděle 28. srpna 2016

Liv: Spa Makeover - Sophie (2011)

Rozhodnutí mít ve sbírce v současnosti již nevyráběné panenky Liv od anglické firmy Spin Master bylo náhlé a nečekané. Původně jsem chtěla jen jednu jako vzorek, nakonec jich je víc. Tato blondýna Sophie pochází z jednoho bratislavského Dráčika a opatřila mi ji spasitelka všech sbírek Nikky. Velmi jí za to děkuji, je to od ní zlaté. Prostě šla do Dráčika s tím, že se podívá po zprvu mnou chtěné jediné zelenooké brunetě Katii. Jenže ta tam nebyla, tak nabídla, že vezme tuto Sophii. Modrooká Liv se mi též líbí, tak jsem souhlasila s tím, že plánovanou jednokusovou sbírku Liv rozšířím na dva kusy. Nakonec toho Nikky pro mne nahamtala více, ale o tom jindy.
Tato Sophie je jedinečná tím, že se jí s teplotou mění barva rtů, nehtů u noh a ruk, očních stínů a barevných pramenů ve vlasech. Nikky, moc ti děkuji za návrh koupě této Sophie, je to ta nejlepší, jakou bych si mohla přát.










Panenka u sebe ještě má takovou desku z ohebného měkkého "semišoidního" materiálu, ze které se dá dle návodu vystřihnout a vyrobit kabelka pro panenku, relaxační pomůcky jako klapka na oči, bederní pás apod.





Paruka má uprostřed čudlík, který se vsune do otvoru v hlavě, paruka tak z hlavy neklouže











Žádné komentáře:

Okomentovat