neděle 28. srpna 2016

Colour and Style Barbie (2015)

Tato Barbie zřejmě pro mnohé bude obyčejná a nezajímavá, ale pro mě nádherná. Přemýšlela jsem o ni dlouho, zda ji chtít nebo ne, chtěla jsem totiž mít ve sbírce i její typ křivého těla s datem 2013. Ale pořád jsem si nebyla jistá, zda ji mám opravdu ubytovat, už si připadám pomalu jako smrt: beru vše. Nikdy jsem ji však na živo v obchodě nepotkala, tak mi ji opatřil dvorní zásobovač Ľubo společně s dalšími třemi Barbiemi: Barbie Basic, Glitter Princess a Popelkou.
Má úžasné vlasy, barevný melír teplotou mění odstín. Chladem se mění na fialovou, teplem na růžovou. Takže i první panenka s vlasy s touto funkcí ve sbírce.


Velmi Ti, drahý Ľubo, za tuto dodavatelskou výpomoc děkuji, cením si toho.























Žádné komentáře:

Okomentovat