neděle 28. srpna 2016

Glitter Princess Barbie (2007)

Toto je má čtvrtá a zároveň ve sbírce jediná Barbie s tělem 2006, tzv. hobitka. Toto tělo nemám moc ráda, proto jsem předchozí tři panenky s tímto tělem poslala dál. Ale nějak se mi tomto těle i tváři zastesklo, že mi chybí ve sbírce, kde bych ráda měla všechna významnější těla Barbie. A když se Ľubo zmínil, že se v jednom Dráčiku v jeho okolí ještě nacházejí tyto hobití princezny, o kterých jsem tedy do té doby neměla ani ponětí, že je Mattel vydal, poprosila jsem ho, zda by mi jednu nevzal. A protože je to dobrák od kosti, přání mi splnil a ještě s dalšími třemi též objednanými Barbiemi zaslal. Jsem mu za to velmi vděčná. A tak mám ve sbírce opět tělo 2006 a hlavičku Barbie/ Teresa 2005 s otevřenými ústy.





















Žádné komentáře:

Okomentovat