neděle 28. srpna 2016

Monster High - Haunted - Vandala Doubloons (2015)

Do sbírky monsterek mi nečekaně přibyl duch pirátky Vandala z filmu Škola duchů. Prvně jsem ji neplánovala, protože se mi moc nelíbila "dřevěná" noha. Jelikož jsem už skoro jako smrt, beru vše, nakonec se u mě ubytovala i Vandala. Má totiž zase velmi krásný obličej a ostatní detaily.














Z jejího deníku:
Přečtěte si můj deníček a ocitnete se zamčení v mém pirátském trezoru.

Jméno: Vandala Doubloons
Věk: 16
Rodiče: Duch Piráta.
Zabijácký styl: Námořnická johoho elegance. splývající siluety mi připomínají tříštící se vlny na otevřeném moři a příznivý vítr v plachtách.
Bizarní nedostatek: Ach jo, docela se za to stydím, ale občas trpím mořskou nemocí... Jsem duch - copak je to vůbec možné?
Domácí mazlíček: Sépie a páskou přes oko. Jo a jmenuje se Aye.
Nejoblíbenější činnost: Objevování neprobádaných oblastí širého modrého strašidelného moře. Nikdy nevíš, jaké nové země objevíš, nebo jaké poklady vykopeš.
Nesnáším: Když se někdo neumí rozhodnout! Kapitán musí mít jasné slovo, takže mi buď zadejte příkaz, dejte mi klobouk a nechtě mě kormidlovat.
Oblíbený předmět: Země-popis. Prostě ZBOŽŇUJU mapy a zvlášť ty, kde je nějaké místo označeno křížkem.
Neoblíbený předmět: Divadlo. Na širé moře to nepatří.
Oblíbená barva: Zeleň mořské pěny.
Oblíbené jídlo: Ryba s hranolky.
Nejlepší přátelé: River Styxx a Kiyomi Haunterly

14. května, dopolední hlídka.
Já a Aye jsme si udělaly okružní jízdu kolem strašidelných mořských vod. Udělalo se mi nevolno, tak jsme se musely vrátit rychle do přístavu. No však já vím, no! K čemu je pirát, který trpí mořskou nemocí?!? Ale já na tom pracuju! Tak jako tak, sešly jsme se s River - to je fantastická duší slečna, která převáží ostatní příšerky mezi světem duchů a světem příšerek. S River je vždycky moře zábavy... Je to docela pařmenka! Kiyomi se nalodila, aby si s námi taky dala trochu leháro. Bylo tak krásně, že její tvář dostala spokojený růžový nádech. Ale měla jsem zpoždění na hodinu Ekonomie a jen taktak, že mě nechytil dozor na chodbě! Pan ředitel neustále hledá jakoukoliv záminku, aby nechal problémové příšerky po škole. já nejsem problémová příšerka, ale mám ráda dobrodružství.

16. května, ranní hlídka
Objevila jsem poklad a je senzační! Užívala jsem si nespoutanou atmosféru na své lodi a zkoušela rozluštit nalezenou mapu, když jsem koutkem svého nezakrytého oka cosi zahlédla. Bylo to zamlžené, jako by ses dívala dalekohledem v mlžném ránu, ale vypadalo to jako škola plná příšerek! Utišila jsme Aye a snažila jsem se soustředit, otáčela jsem hlavou, abych lépe viděla, ale ta zjevení se ve slaném mořském vzduchu rozplynula!!!

17. května, psí hlídka
Kéž bych mohla jedné ze svých nejlepších kamarádek povědět, že jsme viděla školu příšerek, protože to je, jako byste se dívali na děsivou reality show v televizi! Ve světě příšerek není strašení povoleno... ach jo... ale co když oni straší mě?!








Žádné komentáře:

Okomentovat