středa 30. července 2014

Staveniště XVII.

Dnešním dílem vás budu provázet já, nejcennější klenot Hannetoniny sbírky, Vanessa Perrin. Jsem totiž Fashion Royalty a kdo je víc? Ha, nikdo, jen já bohyně sbírky. Jsem také první průvodkyně na přání, žádal si mě jakýsi seňor Ľubo. Doufám, že je to svobodný a bezdětný dolarový multimilionář s devadesátkou na krku a čtyřicetistupňovou horečkou. No nic, jdeme na stavbu, což má být hlavní účel dnešního programu.

Dnes začali vozit budky druhého patra. Protože jsem prostě úžasná a dokonalá, podařilo se mi potkat budku zrovna na cestě.

Tak tady vidíte stavební buňky na místě, ale myslím, že vás to tak nebere, jako pohled na mě. Ano, vím, jsem jednoduše dokonalá, úžasná, nejlepší.


Buňky více z blízka. Jsem zvědavá, kdo po mně bude dalším průvodcem. Bude-li se chtít podívat nahoru, to aby si vzal do rukou cepíny a na nohy mačky. Ale myslím, že tento problém vás nezajímá, vás totiž zajímá, jak je možné, že jsem tak krásná.
Vidím, že ze mě nemůžete spustit oči. Chápu vás, doma mám úplně vykoukaná zrcadla.

To mám hřívu, co?

Poslední fotka mé Velikosti, tak si mě ještě užijte. Na viděnou a papa můj drahý ctiteli Ľubo.

Žádné komentáře:

Okomentovat