neděle 8. listopadu 2015

Sraz v Praze 18. 10. 2015

Přináším fotky ze setkání s Nikky a Ľubem. Přáli si, abych je zveřejnila, tedy tu jsou. Byl to zajímavý pocit najednou otlapkávat panenky, které vidíte roky jen na fotkách jejich majitelů a ani v nejmenším vás nikdy dříve nenapadlo, že se nejen s panenkami, ale i jejich majiteli setkáte osobně. Focení probíhalo v Praze na Chodově na lavičkách u paneláků. Zima jak v psírně. Většina přítomných panenek je Ľuba a Nikky, neboť oba mají mnoho zajímavých kusů na rozdíl ode mě.








Ľubo byl nečekaně aktivní v párování IT Vanessy s jinými muži. Fakt mě to u něj překvapilo. Tak jsem mu tedy přisunula k focení s ní i fešáka Finnicka. A je to tedy jediná fotka Vanessy s panáčkem, kterou jsem vyfotila i já. Vanessu s její nenaplněnou a neopětovanou láskou Acheronem zachytil pouze Ľubo.

Toto byl pokus zachytit všechny přitomné černošky. No, zůstalo jen u pokusu, neboť jsem zapomněla na Nikkyinu Basics Red Laru

Tu už ona Lara je mezi svým lařím druhem.

Fashion Fever

Žádné komentáře:

Okomentovat