neděle 29. listopadu 2015

Monster High: Brand - Boo Students - Isi Dawndancer

Tentokrát se podíváme na dceru jeleního ducha či přízraku Isi Dawndancer. Je jedinečná tím, že má chodidla jako kopyta.












Obsah deníčku:

O MNĚ:
Jméno: Isi Dawndancer
Věk: 16
Rodiče: Dcera Jeleního přízraku
Zabijácký styl: Ráda kombinuji domorodé vzory a lemování s výraznými barvami, které spolu vytvářejí moderní vzhled, který vypovídá o mém původu. Také mám ráda, když je moje oblečení poddajné a pohodlné, protože se často spontánně roztančím.
Bizarní nedostatek: Je to trochu trapné, ale na monstery působím tak, že se do mě až po uši zamilují. Bohužel jim to většinou zlomí srdce.
Domácí mazlíček: Mými mazlíčky jsou ptáčci v oblacích a zvířátka na zemi. Nerada bych rozpoutala žárlivost, kdybych si vybrala jen jednoho.
Nejoblíbenější činnost: Ze všeho nejraději tančím a jakákoliv výmluva, abych se mohla roztančit, se hodí.
Nesnáším: Nemám ráda, když mi do očí svítí jasné světlo. To mám pak chuť zůstat nehybně stát a zároveň vzít nohy na ramena.
Oblíbený předmět: Taneční, jak jinak.
Neoblíbený předmět: Kuchání. Když vaříte, tak u toho prý nemáte tančit.
Oblíbená barva: Cihlově červená a tyrkysová.
Oblíbené jídlo: Jablka a med.
Nejlepší přátelé: Twyla a Gilda Goldstag.
Měsic květen, den 25.
"Isi Dawndancer se dostaví do kabinetu pana Strašitele." Takhle jsem si teda dnešní ráno nepředstavovala. Když jsem se pomalinku plížila do kabinetu, nemohla jsem si za nic na světe uvědomit, co jsem provedla. Jestli to není to včerejší shromáždění, kdy začal nějaké příšerce zvonit iRakfoun a já jsme se roztančila do rytmu té vyzváněcí melodie. Pan Strašitel z toho teda moc nadšený nebyl a poslal mě pryč. Bylo to přinejmenším trapné, ale ta melodie byla tak chytlavá, že jsem si prostě nemohla pomoct. Když jsem dorazila do jeho kabinetu, o tuhle událost vůbec nešlo. Jednalo se o výměnný program s Monster High. Přijali mě, ale nejsem si jistá, jestli chci být tak daleko od své rodiny. Znamenají pro mě všechno a neumím si představit, že je nebudu každý den vídat. Budu si o tom asi muset popřemýšlet ještě předtím, než na to opravdu kývnu.













Žádné komentáře:

Okomentovat