neděle 29. listopadu 2015

Mermaid Gem Barbie (2016)

O mořské panně ve sbírce jsem přemýšlela dlouho, ale pořád jsem se přesvědčovala, že bude pro mě neužitečná. Je to jeden z mých oblíbených tvorů z říše fantasy. Takže v létě 2014 jsem si pořídila moji oblíbenou postavu od Disneye Ariel, ale po vysvlečení se mi krajně nelíbila, proto šla pryč. Letos ovšem Mattel vyrobil velmi krásné mořské panny, které mě zaujaly natolik, že jsem dvěma neodolala a nyní se podíváme na první z nich, na mořskou pannu z Drahokamového království.
Mattel po čtyřech letech ukončil projekt Život v domě snů a na rok 2016 představil nový s názvem Dreamtopie. Jedná se o vysněnou zemi Barbiiny nejmladší sestry Chelsey. Ta si vysnila různá království, což jsou zatím Duhové, Cukrové, Drahokamové, Království nekonečných vlasů. Ke každému království Mattel vyrábí sérii různých panenek. Tato mořská panna pochází z Drahokamového, proto třeba její podprsenka vypadá jako jeden velký drahokam.
















Žádné komentáře:

Okomentovat