úterý 24. června 2014

Monster High - New Scaramester - Invisi Billy (2014)

Neviditelný muž Billy je pánem v mé dosud pouze dámské sbírce příšerek. Je tak pěkný, že mi prostě nesměl chybět. Ten můj měl v krabici divně nasazenou hlavičku, ale naštěstí šla jen zatlačit a sedí, jak má. Indonéský dělník ji kvůli nadhodnoceným normám jen nestihl nasadit, jak měl, tak ji jen položil na krk.







Text na krabici:
"Na Monster High začíná nový semestrach plný všech těch nadějí, obav a nových tváří, které ke každému začátku nového školního roku neodmyslitelně patří. Mají ale ohromné štěstí, že tím nemusí procházet sami, protože tu mají tu nejfajnovější skupinu příšerek a duchů, kteří kdy strašili na chodbách školy, a ti jim rádi pomůžou překonat všechny překážky a jiné nástrahy.

Invisi Billy
Věk: 15
Rodičovské monstrum: Neviditelný muž
Zabijácký styl: Jsem tak trochu minimalista co se týče stylu, ale čím míň tím pro příšerku líp. Totiž, podle toho, co mám na sobě, byste si mě v davu nikdy nevšimli."











Žádné komentáře:

Okomentovat