úterý 24. června 2014

Ever After High: Blondie Lockes

Další panenka do sbírky z Ever After High je tato žlutovláska Blondie Lockes a je dcerou Zlatovlásky z pohádky Zlatovláska a tři medvědi.











Na sukni má zobrazeny všechny tři medvědy. Mládě je vpředu uprostřed, medvědice je dvakrát po stranách a tatínek je dvakrát už na zadní straně sukně.


Úryvek z deníku:

BEZ VÝHRAD
Chtěla bych, aby můj příběh byl bez jediné chybičky! Stejně jako moje maminka Zlatovláska musím mít všechno dokonalé. Jsem novinářka, moje Zrcadlová poradna "Doslova" je nejoblíbenější show na škole a jsem královského původu.
Ve skutečnosti ale nikdo nevěří, že mám modrou krev! Věřte mi, vím své o tom, jak mohou zkreslené informace někomu zničit celou jeho kapitolu.

KAPITOLA PRVNÍ
Letos se koná náš Den dědictví, kdy skládáme přísahu, abychom se mohli stát součástí nových slavných pohádkových osudů! Neumíte si představit, jak mě zaskočilo, když jsem zaslechla, jak se pan ředitel Grimm ptá Baby Jagy: "Co když budeme muset Den dědictví zrušit?"
Kdyby se někdo pokoušel překazit Den dědictví, nedošlo by ani na taneční představení ke Dni dědictví! Kdo by to jenom chtěl? Briar napadlo, že Cerise Hood možná skrývá nějaké tajemství.
"Tajemství?" Vzpomněla jsem si na Cedar Wood:
"Ozvu se ti za chvíli!"
...









Žádné komentáře:

Okomentovat