úterý 24. června 2014

Monster High: Gloom and Bloom - Jane Boolittle (2015)

Dvacátou pátou příšerkou má tu čest být Jane, dcera bláznivého vědce Dr. Boolittla a dětství strávila v džungli ve společnosti zvířat. Jsem z ní nadšená, je prostě nádherná a hlavně má hlavu bez lepidla, takže její inkoustové modré vlasy mastnota neohrozí. A letošní příšerky mají nový způsob balení.











V sešitu má jen obrázky, text žádný.

Její doplňky jsou skvělé, hlavně rostlina se povedla. Má kořínky, které jsou zakončeny malými lebkami a to celé se vsadí do květináče.








Informace, co je Jane vůbec zač:

RODIČOVSKÉ MONSTRUM: Doktor Boolittle
VĚK: 15
ZABIJÁCKÝ STYL: Myslím, že někdo bude mému stylu říkat džungle chic. Prostě zbožňuji kožešiny, zvířecí potisky a peří. Taktéž mám absotutně senzační vycházkouvou hůl, bez které nemůžu vyjít.
STRAŠNÝ NEDOSTATEK: Fakt, že jsem strávila moje formovací léta na ostrově v džungli jen ve společnosti zvířat, mě moc nepřipravil na společnost ostatních monster ve velkých skupinách. Když se nacházím v takové situaci, můj tep zrychlí, dýchám velmi rychle a hledám místo, kam bych se mohla schovat.
DOMÁCÍ MAZLÍČEK: Needles je můj woodoo lenochod. Moc ho miluji, ale vždycky se namíchne, takže mu pořád musím připomínat, aby byl velmi opatrný.
OBLÍBENÁ ČINNOST: Miluju výlety. Není na tom nic světoborného až na klidné a osvěžující objevováníí divočiny a poznávání příšerek, které tam žijí.
NEJVÍC MĚ VYTOČÍ: Když příšery chtějí, abych odposlouchávala rozhovory mezi jejich domácími mazlíčky a ostatními zvířaty. Upřímně, není to o nic míň neslušné, než kdybych poslouchala rozhovor té příšerky s některým z jejích přátel.
OBLÍBENÝ PŘEDMĚT: Kousologie je špičáková! Myslím tedy. Ještě jsem nikdy nebyla ve třídě, ale mám její učebnice a hodně se učím.
NEOBLÍBENÝ PŘEDMĚT: Pracovní činnosti. Jsem dost dobrá ve shromažďování všech surovin, ale když je mám dát dohromady podle receptu, je to problém.
OBLÍBENÁ BARVA: Modrá, černá.
OBLÍBENÉ JÍDLO: Mango. Když je nemůžu jíst čerstvé, budu je jíst i sušené - dokonalost sama.
NEJLEPŠÍ PŘÁTELÉ: Jsem přítelkyně každého zvířete, které to potřebuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat