čtvrtek 9. září 2021

Štefánikova kasárna IV. - Rezidence Vrchlického

Po dlouhých několikaletých soudních sporech byla letos v dubnu firmou Geosan Group obnovena výstavba bytového komplexu Rezidence Vrchlického v Jihlavě, který povodně stavěla zkrachovalá firma PSJ. Na původní historické kasárny, jež se tu nacházely, se můžete podívat v tomto článku. První etapa výstavby obnáší čtyři bytové domy, dokončena by měla být na podzim 2022. Následně se má zahájit druhá etapa se dvěma bytovými domy.

Fotografie pochází z července 2021 a provází jimi Barbie Extra číslo 5, o které se v době zahájení stavby Mattelu ještě ani nezdálo.








Předchozí články k tématu: 

Štefánikova kasárna I.

Štefánikova kasárna II.

Štefánikova kasárna III.

4 komentáře:

  1. Tuhle jsem šla okolo a viděla jsem jak se stavbou pohnuli. Jsou to místa mého dětství. Chodila jsem tam do školky. Dnes je místo zahrady, která byla u školky, Villa Eden.
    Tahle Barbie je jedna z těch, které se mi líbí. Teď se snažím omezit nakupování, tak se jen kochám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, o školce vím. Kdysi bylo hodně školek v různých vilách, které nyní slouží jiným účelům, viz i dům Erbenova 4. Omezování chápu.

      Vymazat
  2. Krásna Daya <3 Budovu kasární si pamätám z vašich fotiek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí, proto Dayu máš též.

      Vymazat