neděle 8. srpna 2021

Harry Potter - Rubeus Hagrid Doll (2020)

Druhým pánem do sbírky Harry Potter od Mattela je bradavický klíčník a šafář Rubeus Hagrid. Má jiný typ těla než Brumbál. Hagridovo vypadá jako tělo "pivního skauta". Tedy velké břicho, nohy jsou stejné jako u Brumbála. Vesta a halena jsou ušity jako jeden kus, boty má Hagrid velmi velké, aby to aspoň trochu připomínalo, že nositel má představovat poloobra.























6 komentářů:

  1. Další zajímavá postava do sbírky. Přiznám se, že se mi více líbí oblečený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu. Zjevně to není typ modela na předvádění plavek, ale spíš svého originálního oblečku.

      Vymazat
  2. Dobráčik Hagrid <3 To telíčko je kadejaké, ale mne sa ako celok páči :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Jako celek jde. Každý muž ani v říši panenek není zkrátka manekýn.

      Vymazat
  3. Pupkáč je sice náramný, ale ty nožky k tomu tělu vypadají dost komicky. Naštěstí v oblečení se to ztratí ;-) A celkově mi přijde dost povedený :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panenky Harry Potter od Mattela se mi zdají pěkné. Jen mě mrzí, že kvůli úspoře za nové formy vznikají takové pitvornosti, jako jsou nohy u Hagrida.

      Vymazat