neděle 6. června 2021

Harry Potter - Albus Dumbledore Doll (2019)

Představuji vám nový přírůstek  do sbírky od Mattela, panáčka Brumbála.  Albus Dumbledore, česky Albus Brumbál, je ředitel školy čar a kouzel v Bradavicích z knih o Harrym Potterovi. Slovo brumbál je zastaralá forma slova brundibál, čili žertovný výraz pro čmeláka, brouka, mrzouta. Brumbál je také jiný název pro fanfrnoch, což je český lidový hudební nástroj.  Tedy brumbál je doslovný překlad slova dumbledore, což je také staroanglický výraz pro čmeláka.

Mužských zástupců ve sbírce moc nemám, takže nakonec mě zlákal Brumbál. Má našité vlasy, sice plastové vousy, ale je to fešák a zpestří moji sbírku. Starce jsem neměla žádného. Je kloubový, což je má podmínka vstupu mužů do sbírky.

Ľubo mě informoval, že Mattelu letos licence na Harryho Pottera končí, tak jsem zvědavá, jaké panenky ještě stihne vydat.























8 komentářů:

  1. Je to taká zaujímavá kombinácia reálne vlasy a plastové fúzy, ale na Dumbldora sa podobá, takže je to fajn :-) A je to ďalší muž v tvojej zbierke, čo je ešte viac fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zajímavá kombinace. Ale pořád lepší, než kdyby měl i dlouhé plastové vlasy.

      Vymazat
  2. zajímavé a hezky propracované :-)
    mimochodem: všimla jsem si, že sleduješ Klub blogerů, ale nejsi členem, nechceš rozšířit řady členů? těch, co sbírají panenky tam moc není :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Povedl se, mě se líbí moc a naprosto top je pro mě to obočí, fakt vymazlené ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Mattel se snažil. Takový pěkný panenkovský stařeček.

      Vymazat