sobota 3. října 2020

Barbie Fashion Pack Wonder Woman

V létě mi od Mattela ČR přišly dva módní balíčky pro Barbie s tématikou Wonder Women. První z nich si představíme v tomto článku. Jde o puntíkované šaty s obrázkem zmíněné hrdinky a doplňky v podobě náramku a ledvinky. Šaty jsem nafotila na čtyřech typech těla současných Barbie. Pátý typ těla, Barbii s chlapeckým tělem, nevlastním. 









8 komentářů:

  1. Hezké šaty, sluší všem panenkám.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé, všem docela sedí, ale nejvíc se mi líbí na baculce ☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, ony ty současné oblečky sedí nejlíp baculatým.

      Vymazat
  3. WW darčeky od Mattela sú super. Tento strih šiat sa mi páči i motív.😊
    Mne tiež Mattel poslal dva sety, ale mám iný typ šiat. Bohužiaľ škoda, že niektoré kusy oblečenia vyzerajú mimo curvy tiel zle alebo v štýle "over size".🤔 Ja mám tento strih šiat v žltom prevedení so zajačikmi, ale to boli ešte časy, keď šaty nerobili na všetky typy tiel.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, dříve oblečení lišili podle typu těla. Ale lidé s tím asi měli problémy na pochopení, tak to sjednotili na pytel pro všechny.

      Vymazat