středa 4. listopadu 2020

Barbie®BMR1959™ Doll - Ken s drdolem (2019)

Dnes si představíme momentálně jediného Kena v mé sbírce. Když ho e-shopy prodávaly na jaře, trochu jsem nad ním přemýšlela, ale nakonec odolala. Moc se mi nelíbí "semišová" část vlasů a nad tím dlouhé našité vlasy. Když se v e-shopech objevil nyní na podzim, nakonec jsem ho koupila. Lepší Ken zkrátka v nabídce Mattelu momentálně není. Doufala jsem v zrzka také z řady BMR 1959, ale ten už nemá ani semiš, ale část hlavy natřenou jen barvou. A také má náušnice, což u mužů nemám ráda.
Spolu s tímto Kenem mi do sbírky přichází mužské tělo Made To Move a tvář Harley 2009.





















Oficiální text výrobce:

PRODUCT FEATURES

The BMR1959™ collection celebrates the fashion heritage of Barbie® and showcases how current trends influence the brand. These bold, fully posable dolls capture the diverse looks found in today’s streetwear culture. From high-low fashion mixes, re-imagined ‘90s gear to juxtaposed patterns, textures, and silhouettes, this curated ensemble is all about personal expression and style. This BMR1959™ Ken™ doll wears an orange and red hoodie with allover logo-print shorts. He accessorizes with aviator-style glasses, a cross-body bag and slides, all featuring gold details. A cool bun hairstyle finishes the look. This collectible fashion doll is fully articulated, comes in a streetwear-inspired shoebox and includes a BMR1959™ logo doll stand for displaying. Colors and decorations may vary.

Label: Black Label® 
Designer: Carlyle Nuera 
Release Date: 10/29/2019
Included with doll: Glasses, hoodie, shorts, chest bag, slides, doll stand, COA
Eyelashes: Painted
Fashion: Orange and red hoodie, allover logo-print shorts
Fashion Sewn On?: No
Body Type: Made to Move Ken
Doll Stand: Yes
Facial sculpt: Harley Ken
Package Dimensions (H/D/W): 15" x 7" x 10"
Limit 2 per order
SKU #: GHT93

12 komentářů:

  1. Přiznám se, že tyhle účesy nemusím, ale jinak se mi Ken líbí. Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně. Kvůli účesu jsem váhala s jeho koupí. Nakonec ho mám a zvyknu si.

      Vymazat
  2. Podľa mňa je fešák, len značne mu na kráse uberajú tie šľapky 😂😆. Ale inak by som ho aj ja brala, je to kus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavý postřeh. Ono dohromady je to oblečení nakombinované legračně, ale každý kus samostatně zase tak špatný není.

      Vymazat
  3. Ach jo, nemůžu si pomoct, ale styl téhle řady mi celkově přijde jako totální módně-pekelná esence �� Což je dost škoda, já mám tyhlety kloubovky fakt ráda...
    Hm... když se na něj tak dívám... asi bych mu ty vlasy trochu šmikla... a byl by z něj skoro Sokka z kresleného Avatara �� (https://1url.cz/GzgRx)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že poslední dobou mají Barbie velmi často šílené oblečení. Zkrátka jeden mužský šílenec mi sbírku aspoň zpestří.

      Vymazat
  4. Mě se líbí, připadá mi fakt super. Líbí se mi i jeho oblečení, asi začnu šít mikiny ;-) A účes je náhodou skvělý, nechala bych ho jak je ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se dej na šití mikin. Účes zatím měnit v plánu nemám.

      Vymazat
  5. Je zaujímavý, ale pre mňa na kúpu nebol. Ale zo všetkých je ešte taký najnormálnejší.

    OdpovědětVymazat
  6. Pre mňa je z BMR Kenov topka Tate. Inak gratulujem Ti, nečakala by som ho práve u Teba. Vieš prekvapiť.😄 Mne sa už začína i páčiť.😊😄 Oblečenie neriešim, prezliecť sa dá, hej je to divoké, ale oproti zelenému je ešte lepšie.
    Mne sa účes páči, mne len vadí jeho maľba tváre, pretože táto tvár má rozhodne lepší potenciál, viď. Ken Basic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tate by se mi také líbil nebýt náušnic. Takto má smůlu. Třeba se ti tento "drdůlek" nakonec zalíbí natolik, že ho koupíš.

      Vymazat