středa 2. září 2020

Barbie Made to Move Dancer Doll (2018)

Kolem této plnoštíhlé panenky z řady Made To Move jsem chodila snad dva roky a nekoupila ji. Nechtěla jsem ji kvůli plnoštíhlému tělu, to mi stačilo už u Barbie Made To Move Curvy with Auburn Hair. Ale jednou v létě ve Sparkysu se mi této růžovovlasé tanečnice zželelo a nakonec si ji odnesla domů. Už tam strašila dost dlouho a navíc řada Made To Move byla již ukončena a jejich těla přešla do sběratelské kolekce BMR 1959. Tvář zatím oficiální označení nemá, používají se pro ni názvy Olivia či Smiley. Tělo je plnoštíhlé s dvojitými klouby.























10 komentářů:

  1. Je moc hezká. Je to taková milá kyprá holka... Asi teď vypadám podobně :-D. Myslím, že je to pozitivní motivace pro současnou generaci mladých, ne všichni jsou hubení jako klasická Barbie a takové tvary jsou normální. Moc se mi líbí barva vlasů a oblečení ve streetdance stylu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silnější lidé jsou naopak milí a sympatičtí, protože mají nervy obalené tukem a jsou tak v klidu a nehysterčí. :-D
      Ano, tyto různé postavy u Barbie mají něco do sebe.

      Vymazat
  2. Mě se líbí, taková sympatická optimistická slečna :-) Docela jsi mě překvapila, že MTM skončilo a tělo přešlo do BMR, to jsem netušila. Asi bych si ještě měla nějakou pořídit, jestli na ni narazím... Díky za info :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překvapuje mě, že toužíš po Barbii. Měla jsem za to, že už jedině IT. Budu se těšit, pokud si případně nějakou pořídiš.

      Vymazat
  3. Tahle je povedená :-). Mě jen se přes tvůj klik, nejde přihlásit k odběru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, ale moc nerozumím informaci. Přes jaký klik?

      Vymazat
  4. Také se mi líbí, mám několik baculek.

    OdpovědětVymazat