neděle 30. dubna 2017

Celostátní sjezd 22. 4. 2017

Po mnoha dalších sběratelkách přicházím i já s fotkami ze srazu. Omlouvám se majitelům, že ve většině případů nevím, čí panenky jsou. Sraz v restauraci Amfora v Praze pořádali manželé z obchodu panenka-panenky.cz. Proto jsem zase domů přijela o mnoho peněz lehčí, ale o jisté haraburdí těžší.



Úžasné miniatury z ruk Eriky.


Nepřehlédnutelná plážová scéna pochází od Edity a Vlasty




Nádherná šestnáctipalcová panenka od Integrity Toys. Můj sen je mít také něco podobného, tedy velkou IT.














Panenky přemalované Renatou.




Elfí skupina od rodiny Šejblovy, mnohým šaty šila Henrietta.



 Tři Barbie Fashionistas se silnější postavou sběratelky Hortenzie.

Barbie sběratelky Nikol.


Movitý majetek Nikky. Silkstonu ve fialovém si pořídila v Hamley´s.

Také Nikkyiny Barbie. Mořské panny mi přivezla ukázat na přání, neboť to byl můj dětský sen.

Jinak pěkné fotky a povídání ze srazu má na blogu Ivana Babakat. Také Nikky se s článkem o srazu činila.
Fotky z předchozího podzimního srazu si můžete prohlédnou zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat