neděle 9. dubna 2017

Emily

Do sbírky mi ve středu 5. 4. díky webu panenka-panenky.cz po více jak dvou měsících čekání přišla druhá panenka BJD od firmy Doll Leaves jménem Emily. Tato je však vyšší než předchozí Pepper, má měřit 58 cm. Emily má malbu tváře od výrobce a na rozdíl od promofotky mi přijde méně výrazná a méně smutná.







Prodejce mi k nákupu dal i málé pozornosti podniku, za což velmi děkuji. jsou to náušnice pro panenku, knoflíky pro panenku, ozdoba na řetízek a kondom na hlavu. Za ten jsem velmi vděčná, neboť se mi bude posléze velmi hodit.



Panence jsem pořídila dvě paruky ve velikosti 8-9, což je moc velké, měla jsem vzít o číslo menší, ale věřila jsem číslování u popisu panenky, u Pepper to sedělo přesně. Naštěstí mi prodejce daroval ten náhlavní prezervativ, tak jí paruky nějak drží.




Paruka Monique Gold Collection Paige


Paruka Monique Gold Collection Paris


Žádné komentáře:

Okomentovat