sobota 15. října 2016

Vivat Amfora Restaurant!

Byl to ten slavný den, kdy tam byl přivezen zástup panenek. Byla to osmá říjnová sobota, léta páně 2016 a v restauraci Amfora se konal velký pražský podzimní sraz panenkářů. Tentokrát se mi povedlo ho konečně navštívit ( koná se každoročně na jaře a na podzim od října 2006 ) a byl to fantastický zážitek. Potkala jsem pár lidí z blogů a musím říct, že naživo jsou ještě sympatičtější než na blozích, např. Babakat, Nauriel, Jitacopi jsou velmi příjemné a skvělé ženy. Jitka s Lenkou mi vždy připadaly už na blozích jako spřízněné duše a je to pravda, rozumí si jako sestry, i jídlo a pití měly stejné.
Dále jsem potkala i Ľuba, ale toho znám naživo už od loňska, takže jsem tušila do čeho jdu. Dokonce se láskyplně pomazlil i s mojí novou BJD ( Ľubo BJD údajně nemá rád ), kterou jsem si na srazu vyzvedla a pořídila jí tam nějaké paruky. Takže jsem jako správný návštěvník srazu o peníze chudší, ale o panenkovský majetek bohatší.
V tomto článku přináším nějaké fotky panenek, které byly vystavené na srazu. Mé tam nejsou žádné, neboť jsem se nedomnívala, že bych měla něco zajímavého k vystavení. Omlouvám se všem majitelům, že neuvádím jejich jména, ale jednoduše už nevím, čí co většinou je. Jinak pěkné fotky ze srazu pořídila i Ivana: babakat.blog.cz/1610/podzimni-amfora . A v poslední řadě nesmím zapomenou poděkovat organizátorům srazu Leně a Michalovi z panenka-panenky.cz, bylo to úžasné.


























Žádné komentáře:

Okomentovat