pondělí 29. února 2016

Eternal Evangeline Ghastly (2009)

Tento jedinečný den, který nastane jen jednou za čtyři roky si říká o představení nového přírůstku, o kterém sním už od roku 2009. Ano, konečně se mi díky Ivaně podařilo získat moji vysněnou neparukovou Evangelinu s dlouhými havraními vlasy. Kdysi tuto pannu vlastnila Edita, kde jsem ji ráda obhlížela, ale ani ne po roce ji dala pryč. Zde se můžete podívat na promo fotku od výrobce a zde u Edity na reálné fotky v původním oblečení. Moje tedy přicestovala bez klobouku a bot, tedy vlastně bez spodního prádla a bot, což znamená nahá dne 25. 2. 2016 od Ivany, za což jí velmi děkuji. Celkem mě překvapilo, že mi ji najednou nabídla. V nedávném článku na jejím blogu mi nepřišlo, že by se Morgiany, jak ji pojmenovala, chtěla někdy vzdát. A neuplynul od jeho zveřejnení ani měsíc a už je v jiném bydlišti.

Eternal Evangeline přicestovala v krabici od Crystal Ball Evangeline, do ní byla vložena krabice od Now and Forever Evangeline, což jsou 18 a půl palcové Evangeline, ta má měří pouze 17 palců, takže v krabici bylo ještě dost prostoru pro celou středoafrickou rodinu.




Evangeline drží pohromadě gumičky, takže nedělá éňo ňůňo pozice dle přání majitele.

Tahle tajemná tvář a uhrančivé oči si mě téměř před sedmi lety získaly a už nepustily.








Žádné komentáře:

Okomentovat