pátek 8. ledna 2010

Žluto oranžové šaty

Tento model byl vytvořen pro soutěž Miss Latoya do volné disciplíny a panenka by měla představovat zpěvačku. Šaty se umístily na předposledním dvanáctém místě ze třinácti.

Původně kolem výstřihu neměly našity korálky (první čtyři fotky), ale pak, aby nevypadaly moc chudě, jsem je dozdobila a kolem zápěstí se objevil i náramek (pátá až osmá fotografie).





Tyto fotografie byly vystavené na soutěžním webu.




Hodnocení poroty:
Lenka Lysá: Velmi milé pojetí, pěkné barvy i pěkné zpracování, jednoduché elegantní, ale přesto to má šmrnc ! Dobré rekvizity a výborná kompozice při fotografování a stylizace modelka. Dobrá práce .o)
Petr Macoun: supr barevná kombinace, originální provedení, tleskám.
Barbora Schneiderová: Panence šatičky sedí, krásně na ní vynikají, líbí se mi.
Erika Holubová: Jako jediná jsi opět použila háčkování, ale to k tobě patří, bylo by to zvláštní, kdybys udělala něco jiného. Zpěvačce to moc sluší a krátké šaty jí sednou, jsou sexy. Škoda, že neslyším, co zpívá.
Pavla Haklová: Moc pěkné ,opět originální díky háčkovanému provedení, jen nevím, pořád mi tam něco chybí...

A jedna fotografie s náhrdelníkem v podobě obojku. Jedna porotkyně mi radila, že by nebyl špatný, ale mně se to nějak nezdá, na mě už moc překombinované.


Žádné komentáře:

Okomentovat