neděle 31. ledna 2010

Večerní toaleta

Tyto šaty jsou uháčkovány z červeno stříbrného dárkového provázku a černé příze. Byla to poslední disciplína do Miss Latoya.







Soutěžní fotky:





Celkově panenka skončila na úspěšném předposledním místě. A tady komentáře některých porotců:

Erika Holubová: Hezky zpracované, panence to sluší, možná mohl být více ozdobený živůtek, ale mně se to líbí i tak.
Pavla Haklová: Opravdu krásná práce, naprosto dokonale panence padnou a jsou velmi elegantní, jsem moc ráda, že jste šaty dozdobila černou přízí, tím dostaly šaty ten správný šmrnc... Velmi se mi líbí překřížení ramínek na předním díle, bravo, tohle byla dobrá volba.... bylo to opravdu originální provedení všech disciplín, pro mě bohužel je toto provedení strohé.
Barbora Schneiderová: Líbí se mi barvy, materiál i střih šatů. Pěkné jsou i fotky, pouze k večerním šatům bych doplnila večerní účes. Přeci jen takhle panenka vypadá jako na zkoušce šatů. Na molo bych ji určitě ještě neposlala. Panenka měla krásné modely, které jí vždy seděly. Kladně hodnotím výběr barev, postupně se zlepšoval i výběr fotek. Moc se mi líbí háčkování, ale na druhou stranu, čeho je moc, toho je příliš, takže bych příště nevolala háčkování ( ač velmi kvalitní a pěkné) na všechny disciplíny.
Klára Kotzová: Každé kolo originální, tentokráte mě šatičky moc nepřesvědčily. Jsou krásné, ale příliš jednoduché. Sice v jednoduchosti je krása, ale toto je až moc. Nemyslím to vypracováním, ale spíše celkově. Něco co by je podtrhlo mi tu chybí.
Petr Macoun: Přiznám se, že nejsem příznivcem háčkovaných modelů, ale večerní toaleta je opravdu skvělá, jednoduchá, propracovaná a černá "krajka" tomu všemu dává punc, křížení ramínek na předním díle je supr nápad, snad bych jedině zvolil vyčesaný drdol. Celkové pojetí: jsem moc rád, že se Terezka oblékala zásadně do háčkovaných modelů, neboť tím byla opravdu jedinečná v celé soutěži, držela si svoji linii a jednoduchost.

Žádné komentáře:

Okomentovat