sobota 2. ledna 2010

Růžové plavky

Tyto plavky byly dělány do Petrovy soutěže Miss Latoya, kde tato panenka soutěžila pod číslem 1 a plavky skončily na 12. místě z 15.
Střih plavek je jednoduchý, je tvořen kalhotkami a pruhem přes prsa. Tyto dva kusy byly pak spojeny asymetrickým křížením přes břicho. Na závěr byly napříč přední částí plavek přišity tmavo růžové korálky.





A touto fotografií děsila návštěvníky Latoyova webu


Ještě si dovolím sem vložit komentáře porotců k těmto plavkám, protože si jich moc vážím:

Erika Holubová: Jednoduché, elegantní, krásně sedí na panence, skvěle vypracované, také se přimlouvám za více fotek, detail plavek a podobně.

Jana Antonínová: U mne je to podobně jako u ostatních porotců, body 1, za plavečky 4, vzhledem k jedinečnosti této soutěže a mému nováčkovství coby porotce, jsem si pečlivě prohlédla všechny soutěžící a musím říci, že rozhodování je to velice těžké. Určitě je výborné, když panenku doprovází příjemný, vtipný a originální příběh, který z její účasti vytváří doprovodnou pohádku a zlidšťuje ji nám porotcům. Také kvalita fotografií je důležitá.

Lenka Lysá: Musim říct bohužel! I přes vkusnost střihu, jednoduchého provedení, jemné zdobení, mi v modelu neco chybí. Plavky krásně sedí, Terezce barva plavek velmi sluší. Velmi si ublížila tím, že dovolila, aby ji vystavili jen jednu fotografii. Zjevně ve fotografování problém nebyl, snímek je krásně ostrý, dobře nasvícený.. tak se ptám, kde je problém? Také by mě velmi potěšilo, kdyby v rámci tohoto modelu měla Terezka jednoduché třeba i háčkované žabky například. K fotografii jen malá rada. Není to problém, jen trochu vylepšení. Modelku vždy umístěte dál od pozadí a pokuste se přidat nějaké boční světlo, a to proto, aby se modelce na snímku netvořily tak ostré a velké stíny na pozadí. V tmavém modelu, by to mohlo působit, jako že to Terezka už nějakou dobu přehání s koblihami :o). Uznávám, že výběr materiálu byl do jisté míry trefa! Ale možná spíš než originalitu v tom vidím sázku na jistotu, ale samozřejmě proč ne?! Pokud to zajistilo to, že model takhle perfektně padne, tak jsem pro!

Barbora Schneiderová: Oceňuji originalitu materiálu, také kladně hodnotím sladěné boty, doplňky mi ani tolik nechybí, pouze bych si pohrála s účesem a přidala více fotografií...

Pavla Haklová: Chválím nápad uháčkovat plavky.. Pěkné zdobení.. Příště více, než jedno foto..S focením modelu si pohrát!! (foto z boku, ze zadu, detaily!!) Chybí mi zde doplňky!!

Petr Macoun: Líbí se mi orginalita a celkové pojetí, jedinečnost plavek (háčkování a stylizace). Chybí mi zde více fotek, nějaký doplněk by také mohl být...

Klára Kotzová: Plavečky jsou originální a jediné v této kategorii zpracované takto. Myslím, že k Tereze dokonale padnou.

Žádné komentáře:

Okomentovat