pátek 30. června 2023

Harry Potter - Minerva McGonagall Doll (2019)

Prvním mým přírůstkem v roce 2022 se stala už starší záležitost a to profesorka McGonagallová, která vyučuje v Bradavicích předmět přeměňování. Ze série panenek Harry Potter od Mattela jde v mé sbírce už o čtvrtý kus, ale první ženu.

Obleček panenky tvoří jediný sešitý kus, klobouk je z plastu.























9 komentářů:

  1. Šaty jako jeden kus nepůsobí a rozhodně je to lepší na oblékání ;-) Klobouk mi z plastu ani nepřijde, tedy až na krempu. On je pošitý látkou? Nebo tak aspoň na fotkách působí. Jinak gratuluji k první dámě z HP, mě se líbí moc :-)
    Jo a povídej mi o starších kouscích, zrovna včera mi přišla panenka z roku 2006 :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kloubouk je opravdu jen a pouze plastový výlisek bez potahu. Gratuluji k přírůstku áje jedno z jakého je roku.

      Vymazat
  2. A ještě dodatek, velmi mě zaujaly botky, ty jsou fakt super!

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k novému přírůstku. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Minerva je krásna, srdečne gratulujem :-) Snáď nám čoskoro predstavíš aj ostatné prírastky z roku 2022 :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v roce 2022 jsem myslím pořídila jen Minervu a Amethyst, takže zbývá už jen Amethyst.

      Vymazat
    2. Ja práve neviem, čo kto a kedy, takže o to viac sa na drahokam teším 😉 a aj na tohtoročné krpane

      Vymazat