pondělí 29. května 2023

Časopis Barbie 21/05

Dostalo se mi do rukou květnové číslo z roku 2021 časopisu Barbie. Obsah časopisu není nějak úžasný. Zabývá se hlavně vyplňováním, kreslením, spojováním, hledáním rozdílů. A ještě v něm můžeme nalézt komiks. Fotografií skutečných Barbií je tam extrémní minimum. Z tohoto časopisu bych byla zklamaná i jako malé dítě, protože jsem měla ráda hlavně fotografie Barbií a ne jejich kreslené obrázky.

Přílohu časopisu tvoří malý kočárek, který není od Mattela, jen po licencí, takže kvalita nic moc. Velikostně je spíš pro panenky panenek výšky mezi Chelseou a Staciií. A přiložené mimino ke kočárku vůbec nesedí, je moc malé. 





Kočárek lze i trochu složit






2 komentáře:

  1. Nedávno jsem na to koukala v obchodě, tedy na to, co lze vidět, protože je to zabalené. Dávat za to stovku se mi nechtělo :-( asi by mě to zklamalo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že určitě by tě to zklamalo. Člověk by očekával víc hlavně, pokud zná starší vydání.

      Vymazat