čtvrtek 23. července 2020

Vítejte na nové adrese

Vítám Vás, milí čtenáři, na starých blozích, ale na nové adrese. Blog.cz se rozhodl ukončit provoz, proto jsem byla nucena se přestěhovat. Všechny předchozí články pocházejí ze dvou blogů: barbie-hanneton.blog.cz a dockor.blog.cz.
Momentálně je a ještě dlouho bude blog v rekonstrukci. Musím totiž změnit rubriky, smazat rozcestníky, opravit odkazy, aj., protože vše bylo tvořeno pro původní koncepty blogů. A se stěhováním došlo k přenosu všeho, co se na blozích nacházelo.
Doufám, že se Vám tu bude líbit i nadále.
Hanneton



10 komentářů:

  1. Teším sa že sa Ti blogy zachovajú ❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Presne tak ako Henka aj ja som veľmi rada, že sa oba blogy podarilo zachrániť. O tej rekonštrukcii viem svoje, stále to dávam dokopy, tak, aby som bola ako tak spokojná. Snáď sa podarí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Srdečně zvu na můj http://lamicha.unas.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Hanneton, som rada, že si nakoniec úspešne zvládla preniesť Tvoje dva skvelé blogy, o ktoré by naša blogovo-bábikarská komunita nerada prišla. Predsa som na Tvoj starší blog natrafila ako na jeden z prvých tohto typu o bábikách Barbie, keď som začínala so zbieraním bábik.😉
    O rekonštrukcii viem svoje, tak to v pohode a pomaly prebuduj podľa svojich predstáv.😊
    Prajem Tvojmu novému blogu, nech je rovnako úspešný ako boli Tvoje pôvodné, plno nápadov na nové články a taktiež pár nových prírastkov.🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání. Je pravda, že první blog mám už 13 a půl roku, to je značná část mého života. I Tobě a Tvému blogu také přeji úspěšné pokračování v blogování.

      Vymazat
  5. Určitě se budu vracet, já jsem blogový typ 😉 Jsem ráda, že ses taky přestěhovala 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Blog je na panenky dobrá věc. Člověk se může vracet i ke starším věcem.

      Vymazat