sobota 18. července 2020

Toy Story Barbie® Doll (2019)

Barbie z filmu Toy Story 4 se mi velmi líbila a přála jsem si ji mít, ale pokud bych na ni nenarazila běžně v obchodech, nemínila jsem ji kupovat. Mám i tak už velmi mnoho panenek. Ale když něco ke mně chce, dostane se to. Této Barbii ke mně pomohla dobrosrdečná Nikky. Dne 12. února 2020 zazvonil pošťák s tím, že mi veze balík. Byla jsem v šoku, neboť jsem si nic neobjednala a tedy ani nečekala. A v balíku byla tato Barbie, jejíž dodání zařídila Nikky, které moc a moc za to děkuji a velice si jejího činu vážím.






















Oficiální text výrobce:

Product Features

Barbie® doll is back and more fun than ever in Disney•Pixar Toy Story 4! The acclaimed film series has been a family favorite for over 20 years. Now, celebrate the newest addition to the Toy Story series with the Disney•Pixar Toy Story 4 Barbie® doll. Barbie® doll looks just like her character in the movie - she wears 80's inspired workout gear including a blue spandex unitard with a pink belt, striped leg warmers and pink sneakers. Barbie® and Toy Story 4 fans will love to recreate their favorite scenes from the movie, or imagine their own for even more storytelling fun. With 11 "joints" -- in the neck, shoulders, elbows, wrists, hips and knees -- this Barbie® doll is posable and ready for playtime! Each sold separately, subject to availability. Colors and decorations may vary.

Barbie® is back in Disney•Pixar's Toy Story 4! Barbie® and Toy Story 4 fans will love to recreate their favorite scenes from the movie and imagine their own with the Toy Story 4 Barbie® doll.
Celebrate the newest addition to the family-favorite Toy Story movies franchise with a Barbie® doll that looks just like her onscreen character.
Based on her look in the highly anticipated family film, Toy Story 4 Barbie® doll wears a blue spandex unitard, pink sneakers and leg warmers with colorful stripes.
With 11 points of articulation, the Toy Story 4 Barbie® doll is ready for action-storytelling and limitless poses!
This true-to-movie doll is the perfect gift for Barbie® and Toy Story 4 fans aged 6 years old and up.
© Disney/Pixar

10 komentářů:

  1. Je krásna a urobila si jej super fotky :-) No, tej aukcii sa jednoducho nedalo odolať, ale úprimne povedané, nečakala som, že ju vyhrám a že sa nikto nezapojí, keďže potom sa rozmohla medzi zberateľmi táto kráska :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. No vidíš, aukci jsem v klidu odolala. Ano, pak se po ní záhadným způsobem rozběhlo šílenství, ale to je asi dáno tím, že když pár lidí začne hlasitě šílet, přidávají se další a další.

      Vymazat
    2. Ani som netušila, že o nej vieš :-D No, to je pravda, vidím to pravidelne šialenstvo okolo BMR :-D

      Vymazat
    3. Ano, tu aukci jsem viděla, ale neúčastnila se a vývoj tedy nesledovala.

      Vymazat
  2. Je nádherná, Nikky je poklad v našom malom bábikovskom svete. Urobila Ti veľkú radosť, videla som ako si sa z nej na FB tešila.😊
    Vďaka našej skupine a programu "ovca" sa bežne môže strhnúť po nejakých bábikách šialenstvo.🤣🤣🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ano, Nikky je opravdu poklad. Pobavil mě tvůj "program ovce". :-D

      Vymazat
  3. Krásná panenka, dlouho nad ní uvažuji a hezky jste jí nafotila :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy neváhej a pořiď si ji. Je opravdu pěkná.

      Vymazat