sobota 2. září 2017

Miss Sweet Love 2017 - 7. kolo: Fairy-tale spell

V tomto kole jsme měli za úkol naši soutěžní panenku obléci za nějakou nadpřirozenou bytost. Prvně jsem netušila, co jí obléknu, že moc nadpřirozeného oblečení nemám. Uvažovala jsem o klasické víle, že ji obléknu do oblečení od baletky a udělám nějaká křídla. Najednou mě však osvítil Duch svatý a vzpomněla jsem si, že mám Ariel od Disney Store s krásným zeleným ocasem. Tu je vidět, že mám přespříliš panenek a nevzpomenu si hned na každou, smutné. Zkrátka jsem pak milou Barbii pod soutěžním jménem Astrid nasoukala do oné ploutve, v zásobách ještě našla háčkovanou podprsenku, vzala na zahradu k jezírku a něco vyfotila. Má soutěžní fotografie je až ta úplně na konci článku a ostatní soutěžní obrázky lze zhlédnout zde.







Žádné komentáře:

Okomentovat