pátek 1. září 2017

Cami and Jon - Cami Basic - Blonde

Dnes se podíváme na nový přírůstek do sbírky. Jedná se o panenku od Tonnera z kolekce Cami and Jon o základní Cami. Tato tvář se poprvé objevila u Popelky a od té doby jsem po ní toužila. Pak se v roce 2010 objevila tato "tonnerka" Cami a od té doby jsem po ní toužila. Je to totiž pro mě nejkrásnější Tonnerova panenka klasického typu, či jak to nazvat. Jak čas běžel, tak jsem už ani nemyslela, že ji někdy seženu. Proto, když ji jedna sběratelka letos v srpnu nabídla ještě se zrzavou variantou k prodeji, neváhala jsem a projevila vážný zájem o blonďatou dámu. Slovo dalo slovo a panenka je pod čepcem. Má nejvytouženější tonnerka.




Stojan není moc šťastně řešený, zkrátka je nízký a panenka se o něj nemůže opřít.


 Boty, respektive zpracování bot se moc nepovedlo. Bylo použito nekvalitní lepidlo. Některé pásky byly odlepeny už, když panenka přišla, další se odlepily při pokusu o obutí.














Žádné komentáře:

Okomentovat