neděle 16. října 2016

Pepper

8. 10. 2016, to je den, kdy se mi do pazourů dostala BJD Doll Leaves Pepper. Získala jsem ji díky úžasným lidem z webu panenka-panennky.cz. Od nich mám nakonec také i tři paruky pro ni. Panenku jsem si vyzvedla na pražském panenkářském srazu a objednala si k ní 4 paruky na vyzkoušení s tím, že jí dvě vyberu. No, nakonec mám tři, jak byly pěkné.
Panenka měří cca 43 cm, má superkloubové tělo, pospojované gumičkami a malbu obličeje mají na svědomí zázračné ruce Niny Eley76.

Panna a její tři paruky, vše v krabicích.
Už to leze.
 První paruka názvem Ginger.



Druhá paruka Christine.

Do třetice všeho dobrého i zlého paruka Faith.


Panenka-panenky.cz, tedy Lena s Michalem k panence ještě přibalili malou pozornost: náhrdelník pro panenky. Velice jim za vše děkuj
K panence byl ještě přibalen certifikát.

Žádné komentáře:

Okomentovat