úterý 4. prosince 2012

Maul Session I. - Frankie Stein

Nedávno jsem dostala od hodného dárce letošní mattelácký Holčičí katalog a v něm se mj. nachází i obrázek této doplňkové soupravy pro panenky Monster High. O sadě jsem věděla už dříve, ale katalog mě po čase přinutil k nákupu. Obrázek totiž mohl být zkoumán a porovnáván kdykoliv a důkladně, ne jen letmo na monitoru.

Na soupravě se mi líbily boty, moje MH totiž nemají žádné běžné obutí, vlastní jen domácí papuče nebo kozačky. Dále mě k nákupu přesvědčila i kabelka, také jsem pro MH neměla žádnou civilní, jen něco jako pompadurku pro Spectru. A je milé, že oproti zvyklosti Mattelu mají obě strany kabelky barevný nátěr. Oblečení z balíku také není špatné a jde naštěstí obléci bez nutnosti sundat ruce. Samotný oděv se skládá ze samostatných dvou dílů, z trika a sukně se kšandami, obojí je ušité vzadu i vpředu ze stejných látek. Kšandy mají na zádech gumy, aby šly natáhnout a obléci.







Žádné komentáře:

Okomentovat