neděle 11. září 2011

Monster High: Dead Tired - Frankie Stein

První příšerkou z Monster High, která se u mne zabydlela je Frankie Stein. Líbila se mi hodně od začátku, jak je mrtvolně zelená. Tato je z levnější pyžamové řady. Na sobě má pyžamo složené s tílka a pruhovaných kalhot, mezi její příslušenství patří papuče, které se celkem těžko nazouvají, a proto vůbec nepadají, stojánek, kartáč na vlasy a reprák s mobilem.














JMÉNO: Frankie Stein
RODIČ: Frankestein
VĚK: Je mi 15... dní.
ZABIJÁCKÝ STYL: Kamarádky mi říkají, že mám dokonalou postavu do světa módy. Nevím, co to přesně znamená, ale vzaly mě na nákupy, kde jsem našly děsně úžasné kousky.
DĚSNÝ NEDOSTATEK: Někdy se mi v té nejhorší situaci uvolní stehy. Jako jednou, když mi při nacvičování týmu roztleskávaček ulétla do davu paže a přistála před tím nejpříšerně úžasným klukem na Monster High. Zůstala jsem tam stát jako umrtvená.
OBLÍBENÁ BARVA: Černá s bílými pruhy.
OBLÍBENÉ JÍDLO: Jelikož je mi jenom 15 dní, tak je všechno, co jsem zatím ochutnala, mým oblíbeným jídlem.
NEJVÍC MĚ VYTOČÍ: Každé ráno, když přijdu k tátovi, se musíme šklebit a provolávat: "Žijeme!"
OBLÍBENÁ ČINNOST: Jelikož je mi teprve 15 dní, opravdu ještě nevím. Chtěla bych zažít spoustu věcí, abych se pak mohla rozhodnout.
DOMÁCÍ MAZLÍČEK: Watzit. nevím, z čeho byl vyroben, ale jeho licence domácího mazlíčka čítá 10 stránek.
OBLÍBENÝ PŘEDMĚT: Dějepis. Pomáhá mi pochopit, odkud pocházejí moji kamarádi.
NENÁVIDĚNÝ PŘEDMĚT: Plavání. Když se namočím, mám tendenci zkratovat, a pak říkám hlouposti.
NEJLEPŠÍ PŘÁTELÉ: Clawdeen Wolf, Draculaura, Abbey Bominable, Jackson Jekyll.

Žádné komentáře:

Okomentovat