středa 24. srpna 2011

Barbie Basics # 14 - 002 (2011)

Představuji vám moji první Barbii Basic z druhé řady a celkově moji druhou zástupkyni sběratelských Barbií a zároveň i druhou panenku ze série Barbií Basics. jedná se o model č. 14 a tváří z roku 2009 Glimmer.
Ve skutečnosti se mi líbí mnohem víc než na fotkách, což se nedá říct o panenkách, které měli v obchodě s ní. První byl asi model 17 (černoch). U něho jsem měla obzvlášť pocit, že mi chce jednu vrazit, přitom na fotkách mi připadal celkem sympatický. A druhá Basic, kterou tam měli, byl model číslo 5. Oproti fotkám na mne působila nějak divně, zaraženě.
A oproti první řadě mají Barbie Basisc 2 ošizený stojánek. Aspoň tedy tomu mému chybí dolní dno s gumičkami, aby neklouzal po povrchu, např. po poličce.












Žádné komentáře:

Okomentovat