neděle 18. června 2017

Our Generation česací koník

Koně pro panenky jsem si přála už dlouho. Jen současní koně pro Barbie se mi moc nepozdávali, jsou malí, mají plastový bobek na čele jako hřívu a takové malované, dětsky panenčí oči a navíc se často prodávají s panenkou v balení, která není ničím zajímavá. Jednoho dne jsem u panenkářky Tamary F. objevila fotografii jejích panenek od Tonnera, na které byly společně s hnědým koněm, který byl opravdu velký. Zeptala jsem se jí, co je kůň zač a prý je k panenkám Our Generation. Vyhledala jsem, že jsou tyto panenky i příslušenství k ním dostupné i u nás a objednala si bílého koně. Mám totiž ráda bílé koně, i když tento má nereálně dlouho hřívu, protože je určen jako česací. Takže má k sobě věci, které nepotřebuji. Kůň je určen pro panenky výšky 46 cm, ale i 43 cm Barbie nebo Evangeline Ghastly na něm vypadají pěkně akorát. nakonec tedy místo pro cca dvanáctipalcové panenky mám koně pro cca sedmnáctipalcové panenky, ale je to krásný bělouš.

















Žádné komentáře:

Okomentovat