sobota 25. února 2017

Barbie Endless Hair Kingdom Princess Doll - Purple Hair (2016)

To jednou má vrchní dodavatelka panenek Nikky tak vyprávěla, že dá nějaké Barbie pryč a mezi nimi už jednou přehlavenou Made To Move ve fialovém topu. Zbystřila jsem, zajiskřilo mi v jednom oku, posléze i v druhém, nažhavila klávesnici a píšu jí, že bych si toho hybrida vzala. Chtěla jsem totiž tělo pro pro mě krásnou dlouhovlasou Barbii z Dreamtopie, která měla jen jednu vadu: vylisovaný korzet. Po této novince jsem tedy naklusala do prodejny zabývající se prodejem hraček a zakoupila princeznu s fialovými vlasy, kterou si můžete prohlédnout na fotografiích níže, a čekala na příchod hybrida. Sice mi bylo trochu líto hybrida přehlavit, hlavička z Dárkové Barbie je opravdu pěkná, ale podařilo se.




























Žádné komentáře:

Okomentovat