neděle 11. září 2016

Dvouhlavá příšera z hlubin

Toto focení vzniklo především kvůli flickrové hře A-Z Doll photography challenge k písmenu O - Otherworldly. Zvolila jsem tedy svět fantasy, neboť k němu mám pomůcky, například pro sci-fi nemám nic, maximálně panenku Monster High Elle Eedee. Mořské dekorace jsou od Schleichu, chapadloidní mrcha s ulitou je suvenýr z mořského akvária v Holandsku a lastura je původně myšlena jako květináč. Byly v ní totiž zasazeny sukulenty a tak byla zakoupena v obchodě. Rostlinný obsah pod mojí péčí zašel, takže jsem získala další mořskou dekoraci.
Přestože jsem nedávno u jiného "podmořského" focení psala, že písek je dočasný ze stavebních důvodů, že už další fotky s ním nebudou, tak jak vidíte, opět jsou. On totiž nestačil, tak se přikoupilo ještě trochu.
Tuto dvouhlavou mořskou potvoru mi sehnala ne zlatá, ale platinová Nikky kdesi v Polsku, za což jí budu ještě 4 měsíce, 3 týdny a 2 dny neskonale vděčná.





Žádné komentáře:

Okomentovat