neděle 19. června 2016

Dárek od Niky


Tato Barbie byla můj dětský sen obdivovaný v obchodě i v katalogu, který se mi díky zlaté Veronice splnil. Z neznámých důvodů s touto panenkou Niky spokojená nebyla, nabízela mi ji už kdysi, ale tehdy jsem ji odmítla, neboť jsem věděla, že by ji platit nechtěla a přišlo mi hloupé si jen tak brát panenku, která byla koupena místo blonďaté verze ze stejné kolekce z Veroniččina dětství. Prostě panenka koupená ze sentimentálních důvodů a najednou by skončila jinde. Takže jsem doufala, že se její vztah k ní ještě změní pozitivním směrem. Nezměnil, tak je tedy nakonec u mě. Panenka je úžasná, nádherná a Veronice nejen z celého srdce, ale z celého těla děkuji.
A stojany pro MH jsou též skvělé, právě dvě monsterky jsem měla bez stojanů, takže nyní si hoví všechny pěkně uvězněné v čelistech. Díky moc.

P.S.: A aby si Ľubo opět nestěžoval, že málo juchám, tak tedy: Juch, juch, juch, pytel plný much.

Žádné komentáře:

Okomentovat