neděle 15. května 2016

Korálové rybky

Mořská panna z cukrového království vám představí set korálových ryb od německé firmy Schleich. Ale nejprve od začátku, jak tomuto novému sběratelskému směru došlo. Tedy, mořské panny jsem měla ráda vždy, vždy se mi líbily jejich hromadné fotky u Nikky a jiných, tedy hlavně zahraničních sběratelů, ale vždy jsem si říkala, že u mě budou nevyužité, tak je nebudu hromadit. Před dvěma roky jsem sice pořídila Ariel od Mattela, ale velmi zklamala, takže mě zase brzy opustila.

Někteří jistě víte, že mám ráda panenky příšerek Monster High. Od letošního roku však dochází ke změně jejich malby tváří. Nová malba je roztomilá a sladká a panenky se více začínají podobat jedna druhé. Objektivně na to pohlédnuto, panenky jsou stále hezké, ale už to nejsou staré dobré Monster High. Navíc mi stále nevyrobili vytouženou klasickou mořskou pannu, tj. křížence pouze člověka a ryby. Jinak kříženci kdečeho s rybou jsou, ale to mě moc nezaujalo, také se mi zdají i dost překombinované.

Dále letos Mattel přichází s novým projektem Dreamtopia, tedy vysněnou říší Barbiiny nejmladší sestry Chelsey a tam se objevují nové krásné mořské panny z různých království (ta z Cukrového království je právě i v dnešním článku). Sice nejsou celokloubové, ale dokážou aspoň sedět a jsou bez přetechnizovaných funkcí, což jsou podmínky mořských panen, které budu občas hromadit a ještě se mi zdají pěkné i na pohled.

Podrženo a sečteno, protože tíhnu k příšerám, Monster High se mění, takže už asi nebudou tolik přibývat, padlo rozhodnutí, že několik mořských panen postupně ubytuji a budu mít také krasnou mořskou hromadnou fotku.

Dále jsem nedávno v jedné hračkárně narazila na katalog Schleichu a úplně mě nadchl, skvěle propracované výrobky. Ne, že bych o firmě Shleich nevěděla dřív, ale brala jsem, že vyrábí hlavně figurky koní a jiných zvířat a víc po ní nepátrala. Zkrátka, v katalogu jsem narazila i na mořskou dvoustranu a věci s částí mořského dna mě vyloženě nadchly a hned mě napadlo, že skvěle by posloužily jako doplněk k mořským pannám. Jenže jsem netušila, jak je to velké, trochu pátrala na internetu a usoudila, že by to mohlo zhruba pasovat k Barbiím. V žádném kamenném obchodě, ač tam byl i katalog, výrobky Schleichu moc nevedli, neboť vzhledem k výrobě v Evropě jsou dražší, takže se nedalo nic dělat, ač raději podporuji kamenné prodejny, musela jsem to objednat z internetu. O to víc, jsem netušila, co mi přijde, až to přijde a jak to vlastně skutečně vypadá. Objednala jsem tedy dva výrobky a jeden z nich vám právě představuje cukrová mořská panna, v českém katalogu to nese název "Korálové rybky".
















Žádné komentáře:

Okomentovat