neděle 31. května 2015

Locket Surprise Kayla (1994)

Představuji vám můj nejnovější a hlavně nejnečekanější přírůstek do sbírky. Je to totiž dárek od Nikky a Ľuba k narozeninám. V dětství jsem dostala její růžovou kolegyni z kolekce a přes podivné tělo si mě velmi získala. Na zadní straně její krabice byla vyobrazená i tato modrá Kayla a od té doby jsem toužila mít i jí. V obchodě jsem ji však nikdy neviděla. Vůbec by mě nenapadlo, že se mi toto přání po více jak 20 letech splní a už vůbec ne mým nepřičiněním. Vím, že pro mnoho lidí kvůli tělu moc sympatická není, ale tehdy nebylo každý rok 12 Barbií do tuctu, které měly už vylisované a malované topy, či živůtky.
Tím, že je panenka i takovýto dárek od dvou sběratelských přátel, nesmírně si jí cením a bude patřit mezi nejmilejší kusy. Moc vám oběma děkuji. A teď se pojďme podívat na ten neskutečný zázrak.
























Koho by zajímaly její společné fotky s Locket Surprise Barbií, může mrknout sem.
A článek o Kayle u Nikky na blogu se nachází tu.

Žádné komentáře:

Okomentovat