pátek 15. února 2013

Barbie Fashionistas - Summer (2012)

Tuto Summer z řady Fashionistas mám zároveň čekaně i nečekaně. V mém původním seznamu přání na rok 2013 byla, poté se objevily fotky z veletrhu hraček Toy Fair 2013, kde se představily Barbie z Life in the Dreamhouse, které mě zaujaly hodně, proto byla vyřazena a její místo zabraly jiné. Později jsem to zase změnila, protože Summer se mi prostě líbí a ponaučení je takové, že si už nemám dělat seznamy přání, stejně se podle nich neřídím a každou chvíli je měním a raději to ponechat osudu.
Panenka přináší do mé sbírky novou tvář s datem 2011, celá je laděna do červené barvy a k její krabici byla přibalena plechová pokladnička. Boty má stejné jako Fashionista Raquelle, jen v červeném provedení.
Do sbírky jsem si už od loňska přála přidat právě tuto tvář nové Summer s datem 2011, trochu jsem uvažovala o zvířátkové, ale tu mi Ľubo striktně zakázal a písemné povolení dal jen na níže přítomnou, a protože vždy poslouchám, stačí jen říct, mám ji.







Kabelka mi připomíná přenosné rádio s kazeťákem v sobě.

Přibalená pokladnička.








Budeme se koulovat?

Žádné komentáře:

Okomentovat