pondělí 14. ledna 2013

Svetr podle Jitky

Představuji vám svetr pro dvanácti palcovky podle Jitčina skvělého návodu na svetr v jednom kuse. Ano, vidíte správně, na fotkách není dvanáctipalcovka, ale šestnáctipalcová panenka. Když se Pat a Mat (já) do něčeho pustí podle návodu, vznikne z toho něco jiného. V dobré víře člověk začne a po pár řádcích vidí, že je to nějaké větší. Nejtenčí ponožkové jehlice, které mám jsou č. 2 a i vlna mohla být zřejmě tenčí. Ale s výsledkem jsem spokojená, Urban Vitě svetr padne jako ulitý. A protože jsem neměla malé knoflíky, udělala jsem je z kelímku od jogurtu pomocí děrovačky na papír.



Urban Vita: "Zrcadlo, zrcadlo, kdo je na světě nejkrásnější?"
Sud s vodou: "Tak uhni, ať se rozhlédnu!"
Urban Vita: "Po nebi? Proč?"







Žádné komentáře:

Okomentovat